Monday, February 28, 2011

Vårblomst

Sitter her i sofaen med laptop'en på fanget og et smil om munnen. I dag har jeg kjent et snev av overskudd, og det er deilig. Jeg har gått laaang tur på formiddagsbesøk til min gode venninne Mona. Hun hadde jammen malt en herlig vårblomst til meg som jeg blir glad av å se på:-)

























Etter mye skravling og kaffe dro vi for å sjekke ut den nye butikken, Tante Valborgs Eftf., som åpnet i bygda vår i dag. Jeg visste ikke helt hva jeg skulle vente meg, så gleden var stor da jeg kom inn og så herlige produkter fra Én Gry & Sif og Blafre. Denne skjønne Blafre-boksen bare måtte bli med meg hjem:-)






































Det ble med noen andre ting hjem også, men de er hemmelige inntil videre...:-)



Klem fra meg:-)

* * *

Elin Pelin Pøyle 

9 comments:

  1. Jeg har hatt den beste dagen på lenge. Jeg setter stor pris på deg for du gir meg så mye!
    Klem fra M

    ReplyDelete
  2. Superfin blafreboks- og godt å høre at du smiler og har overskudd :)

    ReplyDelete
  3. Hei!! Så godt å høre!! Håper dagene fremover blir slik også!! Kos deg og gjør bare akkurat det du har lyst til:) Det var et kjempefint bilde du har fått!! Herlige vårfarger!! Og blafreboksen var supersøt! Spent på det andre og;) Ha en fortsatt fin dag! KLEMpåKLEM.

    ReplyDelete
  4. Flott blomst - verkeleg pangfargar!
    Blafre-produkta er vanskelege å gå frå, ja;)
    Ha ei fin veke!

    ReplyDelete
  5. Hei på dæi!
    Å så deilig med overskudd og en fin dag!
    Et nydelig bilde venninnna di har malt. skikelig vårbilde! Akkurat det man treng no om dagen!
    Blafreboksen va kjæmpefin! Like blafre godt.
    ha en fin fin kveld
    klæm fra mæi

    ReplyDelete
  6. Masse masse solskinn og varme, ønsker jeg deg!
    Ta godt vare på deg selv, vennen!

    ReplyDelete
  7. Nydelig bilde! Det oser av vår:D
    Premien er på vei, håper du får den morgen:)
    Klem

    ReplyDelete
  8. Det bildet blei eg og glad av :o)

    Så godt å hørra at formen e bedre.
    Flotte lua du har hekla og da!
    Den likte eg :o)

    ReplyDelete
  9. Så flott å høre! Deilig når man begynner kjenne seg normal igjen :)
    Søt boks du skaffet deg!

    ReplyDelete

Så hyggelig at du tar deg tid til å skrive litt:-)