Sunday, April 10, 2011

Trekning!!!

Da var dagen for trekning av min GiVekk endelig kommet. Responsen har vært mildt sagt overveldende!! 99 kommentarer, 204 lodd og jeg har nå 109 følgere! En av disse dagene skal jeg få satt meg ned og  tatt turen innom dere nye. Jeg er så glad for at dere vil følge bloggen min:-)






































Random.org. fikk gjøre jobben denne gangen, og valgte tallene 38, 98 og 181. Den heldige vinneren av boka Retromasker er derfor Vår familie. Blafreboks og klokke går til fabelaktige Huldra med bloggen Huldras liv og leven. Og påskefuglen havner hos B med den fine bloggen My little house. Send meg en mail med adressene deres, så kommer det pakke i posten:-)

Til alle som har deltatt: Tusen takk   

 * * *

Elin Pelin Pøyle
   

14 comments:

  1. Grattis til de heldige vinnerene!! :D
    Kjøkkenlampe var det første jeg tenkte og! Men, jeg har jo allerede kjøpt meg ei Kartell fl/y lampe som bare står å venter på å bli hengt opp! Men jeg skal nok absolutt finne en fin plass til denne lampa også:) Må bare få på ei ny ledning først! Ha en fin kveld! KLEM.

    ReplyDelete
  2. Gratulerer til heldige vinnere :)

    Jeg har vært på loppemakede i dag- selv om jeg hadde tenkt å avstå en stund.. Men jeg blir så fristet når jeg leser loppemarkedsinnlegg. Fin fangst du hadde :)

    ReplyDelete
  3. ...og-det må jeg jo bare si; TUSEN takk for kjempefin kommentar hos meg. Den kommer til å glede meg leeenge :)

    ReplyDelete
  4. Gratulerer til de heldige vinnerne :)
    Klemmer fra Janne

    ReplyDelete
  5. gratulerer til vinnerne, heldiggriser er de:)

    Klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  6. Grattis til de heldige vinnerne :))

    ReplyDelete
  7. Gratulerer til de heldige.
    Ha en fortsatt fin søndag.

    ReplyDelete
  8. Gratulerer til dere heldige vinnerne! :D

    ReplyDelete
  9. Gratulerer vinnerne:) Heldige de! Ønsker deg en god start på ny uke!

    ReplyDelete
  10. Gratulerer så masse til vinnerne!

    ReplyDelete
  11. Næh.. Moi? Nå ble jeg glad! Herlige saker det gjorde ekstra godt å få sjansen til å vinne akkurat nå,- og til og med i yndlingsfargene mine! Juhu! *hopper og spretter* =D

    Må jo aller først si gratulerer til resten av gjengen også, og deretter virre litt med hodet og lurer på hvor jeg finner mailen din. Legger igjen min her jeg, så finner vi ut av det. :)
    jameho@online.no

    Ønsker deg en superduper mandag! =D

    ReplyDelete
  12. Gratulerer til de heldige vinnerne! Er pittelitt misunnelig, kjenner jeg...;)
    Klem

    ReplyDelete

Så hyggelig at du tar deg tid til å skrive litt:-)