Thursday, October 13, 2011

Til meg fra meg♥

Jeg elsker disse koppene! I flere år har jeg gått og hatt lyst på disse termokoppene fra Menu med det vakre Geometri 1-designet av Verner Panton. Har ved flere anledninger forsøkt å ønske meg disse, uten at noen har tatt hintet. Så på vår jentetur til Ålborg tok jeg saken i egne hender.

Til meg.
Fra meg.

Du vet den følelsen du får når du har ønska deg noe lenge og intenst, og endelig så er det i hus? Koppene står på den åpne kjøkkenhylla, og jeg må stadig bortom for å titte. Å smile. Den følelsen er god, den:-)







































Nå skal jeg fylle en av disse koppene med te, innta sofaen og finne frem strikketøyet.

Hva gjør du på en hustrig torsdagskveld?

* * *

Elin Pelin Pøyle 

7 comments:

  1. De var fine og jeg kommer og prøver dem en dag! Stine prøver å lære sine foreldre å danse. Vi er visst helt dust på dansegolvet! Mona

    ReplyDelete
  2. Disse liker jeg også kjempegodt! God ide med til meg fra meg. Lov det!

    ReplyDelete
  3. Å så deilig å få noe man har ønsket seg lenge .. Av seg selv! Det er herlig og de var fine. Jeg for min del tar en velfortjent sofa sesong fire av friends hele kvelden med ekstremt god samvittighet. Herlig!

    ReplyDelete
  4. Strikking - Pepsi Max - Blogging - TV = kosekveld :)

    ReplyDelete
  5. Desse krusa er så flotte! Må jo unne deg noko nytt og fint innimellom:)
    God helg, Elin!

    ReplyDelete
  6. Kjempefine kopper!! Lov å unne seg noe sjøl også :) I gårkveld var det en hektisk kveld! I kveld er det derimot en veldig rolig kveld. Lader opp til i morgen, for da tar jeg meg en Lillehammertur på stort loppemarked, før jeg skal på kveldsvakt. Jeg MÅ bare ivei :) Ha ei fin helg! KLEM.

    ReplyDelete
  7. 25?? Jøje meg, hehe!! Har helt vondt i magen bare pga det ene jeg! Må være tidlig ute. Planlegg skikkelig da, Stoffavdeling først osv. :D Skulle så gjerne tatt en tur, men nå har det gått så i et her ei stund. Men det er ikke utenkelig altså!! Lykke til med loppejakten da! Gleder meg allerede til å se hva du finner! KLEM.

    ReplyDelete

Så hyggelig at du tar deg tid til å skrive litt:-)