Tuesday, November 1, 2011

Litt farger på en grå tirsdag

Først av alt så må jeg uttrykke min begeistring for den gode responsen på min
GiVekk. Så utrolig kjekt! Hjertelig velkommen til dere nye følgere. 
Jeg håper dere finner litt til både glede og inspirasjon her hos meg:-)


Så over til fargene. Kanskje noen av dere har vært litt bekymret for om jeg har 
blitt en hviiit-blogger, etter siste ukers innlegg? Englevinger og madonnafigurer
next, lissom... Not that there is anything wrong with that!
(En liten Seinfeld-referanse der, tidlig på morran:-))
Men det er ikke helt Fragmenter, nei.


Har nettopp sluttført et prosjekt som ble påbegynt for, vel, en stund siden...
Mitt første store lappeteppe! Dette er "spesialdesignet" til stua vår, og jeg 
elsker det! (I all beskjedenhet.)
Kaja og jeg (som begge er ihuga teppe-mennesker) bor under det.
Heldigvis er det stort nok til oss begge:-)


























Jeg ønsker dere en glad og fargefull tirsdag!


* * *


Elin Pelin Pøyle

12 comments:

  1. Hei! Så nydelig teppe. Mona

    ReplyDelete
  2. Wow!
    Der hadde jeg bodd også, Elin :)
    Er glad du er glad i farger!
    Klem,

    ReplyDelete
  3. Lappeteppet ble kjempeflott, kjære Elin!
    Ja, men trenger litt farger på en grå dag. Heldigvis er det flott høstvær her nede og vi har fri på grunn av helligdag.
    Klemmer fra PiPa

    ReplyDelete
  4. Så vakkert :) Fargene, mønstrene , ja hele teppet innbyr til kos og glede :) Jeg er også et teppemenneske . Dette må da ha tatt lang tid , flink er du :)

    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  5. Eit gultlappeteppe har eg hatt lyst å laga meg ei stund, er så innmari frisk og fint med gult. Lekkert teppe!

    ReplyDelete
  6. FLINKE Elin! :)

    Det var vakkert... Fint med slike fargeklatter og særlig oppi sofaen nå på slike høstkvelder :)

    Mange klemmer til deg fra meg!

    ReplyDelete
  7. Så utrolig flott teppe.
    Skal si du er flink.
    Har ikke tålmodighet til så store prosjekter jeg.
    Må prøve å venne meg til de "nye" teppene mine.
    Skal huske på deg om det ikke går, men nå har du jo så fint teppe:)
    Ha en fin kveld.
    Klem!

    ReplyDelete
  8. Kjempeflott! Fin samansetting av fargar og mønster:)
    Klart det er mykje arbeid med eit slikt teppe, men det gir ein så god følelse når ein (endeleg) er ferdig:) Berre det å sy langs alle lappane må jo ta ein liten evighet...
    Ha ein fin kveld, Elin!

    ReplyDelete
  9. For et flott teppe!
    Elsker fargene ♥

    Klem Line

    ReplyDelete
  10. Så deilig å komme inn på en blogg hvor det er litt farger! Love it!

    ReplyDelete
  11. Fantastiske farger, ble rene vårstemninga!
    Klem =)

    ReplyDelete
  12. Nydelig teppe, Elin, skjønner godt dere trives under det:) FOR et arbeid:)

    klem fra Trine:)

    ReplyDelete

Så hyggelig at du tar deg tid til å skrive litt:-)