Saturday, March 17, 2012

Stilleben: Who killed Bambi??

Stilleben - stille liv - kunstneristisk gjengivelse av objekter i ro, gjerne som oppstillinger av gjenstander.
Dette er temaet for fotokonkurransen som pågår hos Øyeblikk.net nå.

Her er mitt bidrag
(Den noe makabre bildetittelen i overskriften måtte bare med. Den gav seg selv, stakkar Bambi som ligger der, kroppsløs og alt... Ikke hver dag jeg får sjansen til å komme med en Sex Pistols-referanse:))


Jeg liker så godt lyset i dette bildet. Syns det er et behagelig bilde å hvile øynene på, samtidig som det har et snev av humor. Som du ser så er det samme bilde som er brukt i headeren min.


Har DU lyst å delta også? Eller se de andre fine bidragene? Klikk på logoen under:-)















God helg!!!


* * *


Elin Pelin Pøyle

12 comments:

  1. Så bra den tordenskya forsvant nesten like kjapt som den dukka opp da ;)
    Er lov å ha noen møkkadager innimellom! :)
    Kjempefin pose - må inn å se på den bloggen, kan tenkte meg at hun har fått en kjempefin header!!
    Nydelig bilde - og artig "tittel", hehe :)

    Ha en god helg!

    Klem

    ReplyDelete
  2. Så fint!!
    Hehe, jeg så noe heelt annet enn Bambi,
    så forsto ikke helt overskriften med det samme...!;)
    Ha ei fin helg, søte du!
    klem:)

    ReplyDelete
  3. Det er et nydelig bilde.
    Herlig bidrag i konkurransen.
    Morsom overskrift.

    Fin lørdagskveld til deg!
    - AC

    ReplyDelete
  4. Stilig bilde og nydelig stilleben!
    Lykke til!
    Klem fra Kristin

    ReplyDelete
  5. Stilig :) Og lyset er helt fantastisk! Skal se om jeg får slengt meg med på konkurransen før fristen går ut :)

    ReplyDelete
  6. Utrolig fint bilde! Elsket lyset i det.:) lykke til:) heier på deg;)

    ReplyDelete
  7. Rett og slett nydelig!!

    Ikke noe mer å si enn det!

    ReplyDelete
  8. Herlig og dust, og med en slående tittel i tillegg. ;)

    Lykke til! :)

    ReplyDelete
  9. Nydelig bilde, Elin:) Ja, hvem var som drepte Bambi....egentlig;)?
    Fin dag til deg fra Trine:)Klem

    ReplyDelete
  10. Vakkert!
    Ønsker deg en flott dag og masse lykke til i utfordringen
    Klem Tonje

    ReplyDelete

Så hyggelig at du tar deg tid til å skrive litt:-)