Thursday, August 2, 2012

Vi har tre vinnere...

Noen ganger glipper det. Som i går, da jeg rett og slett glemte at Giveaway'en skulle trekkes... En skam og en skandale, jeg vet, men jeg skynder meg å trekke i dag:)
Det var så mye kjekt som skjedde i går, at trekningen rett og slett kokte bort i kål. En av de kjekke happeningene var at Revinyl-Siw (hun som lager de sinnsykt kule LP-klokkene, ja) kom innom meg på jobb. Utrolig herlig dame:) Jeg tok ikke bilder, men hun har et innlegg om det HER.



Så over til trekning. Blant 195 lodd  valgte Random.org ut nr. 71, 46 og 27. Det vil si at for første gang i Fragmenters historie er det en mann som får førstepremien. Stas! Dan-Eirik, en kul oppbevaringsbok fra Hose Doctor kommer snart din vei:-) Heidi, med bloggen Passelig dose, får et søtt porselensbrett fra House Doctor. Termokruset fra Sagaform går til LilleLeo. Gratulerer! Send meg en mail med adressene deres, så er premiene snart på vei:-)

Takk til alle som deltok! Om du ikke hadde lykken med deg denne gangen, så kan du jo ta turen innom Finn roen, som sponset to av premiene:-) Mye fint der!

Ha en fortreffelig torsdag!

* * *


Elin Pelin Pøyle

3 comments:

Så hyggelig at du tar deg tid til å skrive litt:-)