Sunday, November 28, 2010

Adventsgave



Jeg koser meg med å hekle disse kurvene. Det er gjort i en fei, også er de så anvendelige. Supre på badet til spenner og hårstrikker og andre små ting som har en tendens til å bli flytende rundt. Den minste kurven heklet jeg i dag. Jeg har fylt den med sjokolade og skal ta den med som en liten adventsgave til henne jeg skal på juleverksted hos i morra. Gleder meg til gløgg & pepperkaker, hekling & skravling, det blir kooos:)

Jammen fikk jeg brukt lørdagen til å shoppe litt. Var på brukt-handel og fikk med meg noen fine småting som pynter opp i heimen nå. Skal få tatt noen bilder i morra. Og Søstrene Grene hadde som vanlig litt av hvert som jeg godt kunne tenkt meg, men jeg utøvde begrensningens kunst. Men noen fine kurver til å skape orden i sysakene ble det. Og noen fine bånd. Og knapper. Og en liten koffert. Og plaster. Og, eh, jeg var visst ikke så flink til å begrense likevel... jaja, fine ting:)

No comments:

Post a Comment

Så hyggelig at du tar deg tid til å skrive litt:-)