Sunday, November 28, 2010

Kaldt ute, deilig inne:)

En slapp og deilig søndag. Lang frokost med mine to kjære, det første adventslyset brenner, snø og vind mot ruta men varmt og godt her  inne:) Kan ikke bli mye bedre enn dette. Og som lovet, her er noen bilder fra gårsdagens shopping:

Lørdagens bruktkjøp:)


Og til slutt et fargerikt bilde som Kaja-jenta mi tegnet i dag formiddag. Nå pakker vi hekletøy, kjevle og pepperkake-former og drar på juleverksted:) En riktig god søndag til dere!

Havets skatter av Kaja

3 comments:

  1. Hihi, må flira litt, for eg HAR faktisk et kjøkkenbord meg grå respatex-plate :o)
    Hadde tenkt å male det og, men eg får venta litt og sjå då. Takker for tips :o)

    Flotte kupp og hærlig julestemning her hos deg. Håpa du har kost deg på juleverksted.

    ReplyDelete
  2. Tusen takk for hyggelig melding på bloggen min. Artig at du liker det jeg lager. Jeg har lagt meg til som følger her hos deg. Ha en fin uke!

    ReplyDelete
  3. Det høres hyggelig ut!

    Jeg har forresten en liten give away, som kanskje kan gjøre hverdagen litt mer leken? Se her: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away-med-tre-vinnere.html

    ReplyDelete

Så hyggelig at du tar deg tid til å skrive litt:-)