Saturday, July 16, 2011

Rosa detaljer

Plutselig var jeg tilbake, gitt! Selv om jeg har vært laber både med innlegg og kommentarer, har jeg stadig tittet innom bloggverdenen og fulgt med på hva dere andre driver med. Derfor fikk jeg også med med at det er en ny utfordring på gang hos Sukkertøy for øyet, nemlig ROSA! Måtte jo bare hive meg med:-)


Nå er ikke jeg noen utpreget rosa-jenta, og her i huset finnes fargen helst som små innslag sammen med andre farger. Men noen bilder ble det da. Jeg fant rosa

på kjøkkenet...




























i stua...




























i gangen...






















































og selvfølgelig på Kaja sitt rom:-)






















































Jeg håper dere alle koser  dere og nyter sommeren der dere er. Her blir det en uke til hjemme, før nesa vendes mot sydligere strøk:-)

* * *

Elin Pelin Pøyle

9 comments:

  1. Koselig at du ville henge deg på rosa utfordringen min!!!

    HUGS

    ReplyDelete
  2. Når man leter, så finnes vel rosa både her og der, selv om det ikke er en av gjennomgangsfargene i huset.
    Fint å se deg tilbake;)

    ReplyDelete
  3. Flott! Her er det også litt rosa :)
    Klem, PiPa

    ReplyDelete
  4. Åååå, så mange fine bilder du har! Du har et vakkert hjem:)

    ReplyDelete
  5. Kjekt å høyre frå deg igjen:)) Og ja, det er sanneleg mykje eg ikkje kan på handarbeidsfronten... strikkar jo ikkje ein gong, eg:)
    Fine bilder med rosa innslag! Rosa er ikkje akkurat mykje å sjå i min heim heller.
    Klem :-)

    ReplyDelete
  6. Masse fine detaljer- fikk lyst på te når jeg så kjøkkenbildet ;) God ferie videre!!

    ReplyDelete
  7. masse fine saker, og rosa er skikkelig fint sammen med andre ting,selv om man ikke er utprega rosa ;)

    ReplyDelete
  8. Hello vennen!
    Hvor har mannen din fått for seg at smeget lager mye støy??*ler*
    Det gir ikke fra seg en lyd :)
    Vi har jo soverom på hemsen vet du,og hemsen er over kjøkkenet på en måte. Og jeg hater lyder når jeg skal sove.. Men ingen fare ;) Smeg kjøleskapene er meget stillegående.. skulle bare mangle når man betaler såpass mye for et kjøleskap ;)Så det kan du si til mannen din!

    Klem Ida Susanne

    ReplyDelete
  9. Så fine rosa ting :) Liker boksen kjempegodt!! :)

    ReplyDelete

Så hyggelig at du tar deg tid til å skrive litt:-)