Tuesday, September 20, 2011

Fragmenter og meg

Jeg hiver meg på enda en utfordring. Denne gangen hos Sukkertøy for øyet: Knips et bilde du mener representerer deg og bloggen din. Denne syns jeg var vrien. Ikke fordi jeg er forvirret over egen stil, og ikke helt har "finni meg sjæl". Nei, utfordringen for meg lå i å begrense meg og finne frem til noen få ting som sier Fragmenter.








































Jeg elsker å skape, og det håper og tror jeg vises både i interiøret mitt og her på bloggen min. Re-design av loppefunn, hekleprosjekter, retro, fargerikt, bøker, hjemmemekka bilde og Staffordshire-kopp, c'est moi:-)

Tenker dere Fragmenter når dere ser dette bildet?


Ha en herlig tirsdag!


* * *

Elin Pelin Pøyle

10 comments:

  1. Ja, det tenker jeg absolutt!! Et kjempefint bilde som roper Elin :) Lykke til i utfordringa! Her er det kaos i heimen, hehe! Men det er bare meg sjøl som har skyld i det,godt jeg bor sammen med to tålmodige typer! Håper du har en fin dag!! KLEM.

    ReplyDelete
  2. Dette var deg Elin ! Du redesigner , og lager bilder :) Full av farger ;)Lykke til i utfordringen ;)

    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  3. Helt enig med damene over her ;)
    Dette var deg til fingerspissene Elin!
    Klæm

    ReplyDelete
  4. Enig. Det gjenspeiler både din kreativitet og din gode personlighet. M

    ReplyDelete
  5. Bare elsker den stolen der... Ideen er så kreativ!
    Gratulerer på overstått til den flotte 10-åringen forresten :)

    Ha en finfin dag!

    ReplyDelete
  6. Ja, dette er heilt deg, Elin! Slik eg har lært deg å kjenne gjennom bloggen iallfall:) Fargerik og idérik, og til stor inspirasjon ♥

    ReplyDelete
  7. Jeg synes også at denne utfrodringa var vrien.. Har veldig problemer med å begrense meg!!;)
    Veldig fint og fargerikt bidrag som beskriver deg!
    Klem

    ReplyDelete
  8. Ta turen innom bloggen min for å være med på blogglotteriet mitt!

    ReplyDelete
  9. Kjempebra bilde! Syns det viser veldig godt hvem Elin er :)

    ReplyDelete
  10. Den stolen var fin! Har du trekt den om selv?

    Trådsnellehengeren min er arvet. Det er en innrammet korketavle som det er borret hul i og satt i små pinner. Genialt!

    ReplyDelete

Så hyggelig at du tar deg tid til å skrive litt:-)