Wednesday, June 6, 2012

Finn roen

I går var jeg en tur i Sarpsborg og besøkte en helt fantastisk butikk som heter Finn roen interiør.
Jeg fikk akutt hjertebank i det jeg trådte over dørterskelen! En butikk med en helt unik atmosfære, en herlig blanding av gammelt og nytt og en stk. sprudlende innehaverske:)
Blant merkene butikken fører er House Doctor, Blafre og Isac. Ikke vanskelig å finne "må ha" der, nei! Og i tillegg var der mange vintagegodbiter til en anstendig pris:)

Jeg knipset bilder, men når jeg ser på de nå så glemte jeg visst å ta bilde både av det ene og det andre. Blant annet de sinnsykt kule takpendlene... Og bildene er tatt i en fei, så kvaliteten kunne vært bedre.. Men sjekk da, dere!








Så du noe du likte?
Sjekk også ut nettbutikken og facebooksiden til denne perlen av en butikk.
Utflukt til Sarpsborg på lørdag, kanskje? Bare en time med bil i fra Oslo:)

Ha en herlig kveld!

* * *

Elin Pelin Pøyle




9 comments:

  1. Ikke så mye annet å si enn : ELSKER!!!!

    ReplyDelete
  2. Oj oj der såg ut som ein utrulig kjekk butikk å besøkt,såg ut som ei skattekiste:)
    Skal sjekke ut nettbutikken:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  3. wow! for en herlig butikk:D håper du fikk med deg noen godsaker;)

    ha en finfin kveld:)!
    klemfra Karoline!

    ReplyDelete
  4. OJJ! FOR et skattkammer!!!
    Bare så synd at jeg aldri er i Sarpsborg...:/
    Inspirerende bilder iallefall:) Og så kan jeg jo sjekke ut nettbutikken!
    klem

    ReplyDelete
  5. Håper du kjøpte deg noe flott. Kanskje man skulle legge et par feriedager til Sarpsborg. D

    ReplyDelete
  6. Jøss, for en herlig butikk med mye fristelser! Ble det med deg noen skatter hjem eller? :)
    Så flotte bildene i forrige innlegg var, kjempefint med hundekjeks og nelliker! Skulle gjerne pynta med de sjøl, men jeg er så allergisk :( Nøys som bare det når jeg var ute å trilla tur med tantebarnet i dag, hehe :)

    Ha en fortsatt fin uke Elin :)

    Klem fra meg

    ReplyDelete
  7. Herlig butikk! Synd at alle slike butikkar er så langt borte...
    Fortsatt fin veke til deg!

    ReplyDelete
  8. For et herlig sted! Virker som en farlig plass å være for pengeboka ;)
    KLæm

    ReplyDelete
  9. Heldige meg som bor i Sarpsborg, butikken er fantastisk;)) Fine bilder du har tatt syntes jeg...ha en fin uke videre, hilsen Wilhelmine

    ReplyDelete

Så hyggelig at du tar deg tid til å skrive litt:-)